What's on TOP?

Siapa geng Diet !! :)

Wednesday, May 19, 2010

Salam Kembali

Setelah lama menyepi akhirnya saya kembali semula untuk anda. Walaupun sejak new terms & conditions applied by HPM team tempohari menyebabkan bisnes sedikit perlahan, tapi saya percaya rezeki Tuhan ada di mana mana.Mungkin ada sebab DDR adakan peraturan baru itu.Jadi kita teruskan usaha menyelamatkan mereka yang ingin diselamatkan. Terima kasih tak terhingga buat pelanggan tetap saya yang masih setia melanggan barangan HPM. Kepada mereka yang tak jemu2 mesej dan email saya untuk memberi pertanyaan InsyaAllah saya tolong jawab mana yang musykil.

HPM kini terus maju dengan pelbagai barangan baru..nanti saya upload gambar produk terbaru serta info dr HPM. Harga masih tetap sama sekotak RM200(bukan ahli) dan RM150(bagi ahli).Dan untuk bulan depan saya akan anjurkan satu pertandingan dengan hadiah yang menarik buat pelanggan saya.Pertandingan serta syaratnya akan saya letak kan di sidebox.Hadiah yang menanti tidak lah selumayan mana, Sekadar sedikit penghargaan daripada saya sendiri.Jadi keep update okay!Salam mesra..

Ohya..Untuk mereka di kawasan Pekan Pahang, anda boleh la datang ke kedai kami untuk membuat tempahan. Semua info ada DI BLOG INI

No comments:

Post a Comment