What's on TOP?

Siapa geng Diet !! :)

Saturday, June 11, 2011

New look of blog

Salam sejahtera
Kembali bersiaran dari blog

Nampak tak ada beberapa perubahan telah saya lakukan terhadap blog ini.
Saya buang word Jusmate5, dan gantikan dengan diet & eat healty..lebih sempurna
dan sesuai untuk blog ini kan?kenapa???

Saya dah lama stop makan Jusmate5 ..dan selepas ini saya hanya ingin kongsikan semua pengalaman dan info yang saya ada dengan anda mengenai diet dan makan secara sihat.Banyak yang ingin dikongsikan bersama.APa kata kita sama2 share info terbaik di sini.Selain itu juga saya akan update pantauan makanan kira blog ni dah bertukar menjadi diari diet saya personally..hihih Jangan marah :)

So lepas ni saya nak makan secara sihat dan jaga kalori intake setiap hari InsyaAllah..Sesiapa yang nak join diet jom la jangan segan2/Semoga page ni memberi maklumat yg anda mahu dan inspirasi kepada anda yang berazam ingin hidup sihat..Kita serupaaaa...hehehhe

Sekarang saya dalam proses mencari maklumat tentang Atkin's diet dan diet saya sekarang hanya eat healthy dan senaman sahaja..tiada produk lain..Kalau tertanya-tanya product apa saya pernah makan boleh tengk di sidebar, ada yang berkesan ada yang tak.Semua bergantung pada individu.Ada produk yang cepat effect nya dengan badan saya ada yang lambat dan ada yang tiada langsung :) Anda nilaikan sendiri Ok. ..

Sekian..

No comments:

Post a Comment